
Strategie nulového počtu chyb
Lepší, než zpětně odstraňovat chyby, je zajistit, aby vůbec nevznikly. Přesně tuto zásadu důsledně sleduje naše strategie kvality.
Cílem je, aby se četnost chyb v koncernu Eberspächer limitně blížila nule. V souladu s tímto požadavkem proto plánujeme a monitorujeme naprosto všechny podnikové postupy a procesy, které mohou mít vliv na kvalitu. Dobře si uvědomujeme, že člověk ani stroj nedokážou se stoprocentní spolehlivostí vyloučit veškeré chyby. Toto vědomí nám umožňuje k chybám přistupovat s věcnou otevřeností.
Jednorázovou odchylku od žádoucího výsledku nepovažujeme za nic zavrženíhodného, nýbrž za výchozí bod pro další zlepšování. A to u nás probíhá bez ustání: Trvalá optimalizace se řadí mezi základní principy našeho systému řízení kvality.
Z každé vzniklé chyby se učíme, čímž důsledně předcházíme jejímu opakování. Zkušenosti, které tímto způsobem získáváme, systematicky předáváme dál, což umožňuje včas identifikovat potenciální zdroje chyb v celém podniku. Tímto přístupem dosahujeme měřitelných úspěchů – chybovost ve výrobě se trvale blíží nulové hladině.
Tento výkon si bezpochyby zaslouží uznání: Od zákazníků pravidelně získáváme vyznamenání za minimální chybovost a vynikající kvalitu výrobků.